In totaal waren er 15 Nederlandse cases genomineerd. De Sabre Awards worden uitgereikt door de Holmes Group, de organisatie die jaarlijks een toonaangevend rapport over de internationale PR-sector publiceert. In totaal kwamen er meer dan 2.000 inzendingen binnen uit 28 EMEA-landen (Europa, het Midden Oosten en Afrika).
Hieronder een overzicht van de Nederlandse winnaars 2009:
In de categorie ‘Geographic Finalists’ Benelux:
- Campaign: Pay In Time; Intrum Justitia with Bijl, partners in public relations
In de categorie ‘B2B marketingcommunications’:
- Introductie Zakelijk Sparen van MoneYou with Hill & Knowlton
In de categorie ‘Financial communications’:
- Overname NUON door Vattenfall with Hill & Knowlton
- In de categorie 'Marketing to women':
- Royal Netherlands Navy with ACA/JES communicatie
In de categorie ‘Fashion and beauty’:
- Geef Om Haar ; Procter & Gamble with Porter Novelli
In de categorie ‘Consumer Products’:
- Healthy Hand Wash Campaign; Dettol with Edelman
In de categorie ‘Consumer tech’:
- Sensual Massager; Philips with Ketchum Pleon
In de categorie ‘Technology’: hardware:
- Getting HP’s Business Back on Track ; Hewlett-Packard with Hill & Knowlton
Alle winnaars zijn te vinden op www.holmesreport.com/sabre_info.cfm

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu