Overslaan en naar de inhoud gaan

Acht Sabre-Awards voor Nederland

Nederland heeft dit keer acht Sabre Awards in de wacht gesleept. De uitreiking van de Europese Sabre Awards 2009 (Superior Achievement in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In totaal waren er 15 Nederlandse cases genomineerd. De Sabre Awards worden uitgereikt door de Holmes Group, de organisatie die jaarlijks een toonaangevend rapport over de internationale PR-sector publiceert. In totaal kwamen er meer dan 2.000 inzendingen binnen uit 28 EMEA-landen (Europa, het Midden Oosten en Afrika).

Hieronder een overzicht van de Nederlandse winnaars 2009:

In de categorie ‘Geographic Finalists’ Benelux:
- Campaign: Pay In Time; Intrum Justitia with Bijl, partners in public relations

In de categorie ‘B2B marketingcommunications’:
- Introductie Zakelijk Sparen van MoneYou with Hill & Knowlton

In de categorie ‘Financial communications’:
- Overname NUON door Vattenfall with Hill & Knowlton

- In de categorie 'Marketing to women':
- Royal Netherlands Navy with ACA/JES communicatie

In de categorie ‘Fashion and beauty’:
- Geef Om Haar ; Procter & Gamble with Porter Novelli

In de categorie ‘Consumer Products’:
- Healthy Hand Wash Campaign; Dettol with Edelman

In de categorie ‘Consumer tech’:
- Sensual Massager; Philips with Ketchum Pleon

In de categorie ‘Technology’: hardware:
- Getting HP’s Business Back on Track ; Hewlett-Packard with Hill & Knowlton

Alle winnaars zijn te vinden op

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in