Overslaan en naar de inhoud gaan

Creatieven Elise Demuynck en Daryl Fransz naar Mix

Het bureau van Mark Schoones en Ashwin Murli verdubbelt het team.
Ashwin Murli, Elise Demuynck, Daryl Fransz en Mark Schoones
Vlnr.: Ashwin Murli, Elise Demuynck, Daryl Fransz en Mark Schoones
Ashwin Murli, Elise Demuynck, Daryl Fransz en Mark Schoones
Vlnr.: Ashwin Murli, Elise Demuynck, Daryl Fransz en Mark Schoones

Elise Demuynck en Daryl Fransz versterken per direct Mix, het in januari opgerichte bureau van Mark Schoones en Ashwin Murli. De Vlaamse Demuynck werkte onder andere als artdirector voor Saatchi & Saatchi, Brandhome en aan klantzijde bij Swapfiets. Fransz komt over van campagnebureau Jalt waar hij ruim vier jaar als creative werkte voor onder andere Greenpeace, Deloitte en Landal Greenparks.

related partner content for mobile comes here

Ashwin Murli over de benoemingen: 'Nog voor Mark en ik begonnen met Mix, wisten we dat een apart slag creatieven nodig zouden hebben. Mensen met een open blik, meerdere creatieve maaktalenten en scherp gevoel voor de zakelijke kant van de creatieve industrie.'

Demuynck: 'Mix streeft naar de combinatie van creativiteit en effectiviteit. Dat is voor mij zo geijkt op mijn eigen visie. Met de groep misfits die we zijn, gaan we gewoon echt goede dingen maken.' Fransz: 'Bij Mix staat één ding centraal: de constante jacht naar een goed idee.'

Zowel Demuynck als Fransz werken per direct mee op klantprojecten en pitches. Het creatieve bureau werkt voor onder andere Nationale Nederlanden, Prorail en BPD.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in