Kijkers worden opgeroepen om via ID te speuren naar de naaldhakken die fashionblogster Serena is kwijtgeraakt.
In een activatiepromo is te zien hoe Serena een van de nieuwe Killerheels uit de voorjaarscollectie toont aan haar vriendinnen tijdens een high tea. Na afloop zijn haar schoenen ineens verdwenen. Kijkers kunnen op de Facebook-pagina www.facebook.com/vanharenschoenen van vanHaren onderzoeken wie deze killerheels heeft gestolen. De beloning voor de vinder is een jaar lang gratis vanHaren schoenen.
Starcom is verantwoordelijk voor het campagneconcept. BrandDeli - de ad salesorganisatie van Discovery Networks Benelux (DNB), Viacom en FOX - ontwikkelde de activatiepromo en de teasers voor de campagne die wordt ingezet op de platforms van crimezender ID en vrouwenzender TLC.
Killerheels vanHaren gezocht op crimezender ID
BrandDeli, vanHaren en Starcom beginnen een campagnewedstrijd op crimezender ID.
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu