Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de genomineerden voor de YouTube Works Awards 2025

De advertentiebranche heeft het beste werk op YouTube ingestuurd, wat 16 genomineerden oplevert.
YouTube Works Awards
© Archieffoto
YouTube Works Awards
© Archieffoto

The Underdog (impactvolle campagne van een 'klein merk')

  • Daily Paper (From Creativity to Scalability)
  • Uitgekookt (Steeds meer mensen, Uitgekookt!)
  • Zelesta (Skyrocketing Zelesta Brand)
  • Werktalent (TransferTalent)

Creative Excellence (campagnes die creativiteit tot leven laten komen op YouTube)

  • KPN (Logbusters)
  • KPN (Stukje Van Mij)
  • Calvé Pindakaas (Klaar voor de Sport)
  • Supergaande x Vodafone (Supergaande Zoekt Talent).

Masterful Media Planning (slimme media-first campagnes)

  • Tempo-Team (Het Geluid van Werkplezier!)
  • Adidas (Matchday)
  • Toto (Toto WedStrijd)
  • KPN (Level up je gameplay)

Changemakers (purpose-driven marketingcampagnes)

  • Statiegeld Nederland (Get Statiemonnie)
  • Kruidvat (Verzorgingsarmoede in Nederland)
  • FNV Young & United (Jeugdloon Campagne)
  • KPN (Stukje van Mij)

Wat valt op? Toch wel KPN, dat in totaal 4 keer genomineerd is, waarvan 2 keer met de Stukje van Mij-campagne. Die campagne won in december de Europese Grand Effie en eerder al een Grand Prix in Cannes. Of KPN ook op YouTube's festival in de prijzen gaat vallen, wordt op de prijsuitreiking op 12 juni duidelijk.

De jury van de vijfde editie van de YouTube Works Awards bestaat uit: Denise Kenter (Brand Marketeer Randstad Groep Nederland), Raoul de Graaf (Creator Bankzitters), Mascha Feoktistova (Creator Beautygloss), Daniel Franco (Head of Retail Media & Advertising Hema), Paul van Kuilenburg (Strategy Director Alfred), Sebastiaan Spinhoven (Creative Content Director StudioM), Appie Ayoubi (Talentmanager & Creative Director Ayo Agency), Senna Kost (Co-Founder and Head of creative Aidem Agency), Su May Tan (Country Manager Vayner), Edwin Hof (Global Digital Marketing & CRM Rituals) en Alexandra den Hartog (Head of Growth Swapfiets). 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in