
De vijfde editie van de YouTube Works Awards hebben 16 genomineerden in 4 categorieën opgeleverd. Dat meldt organisator YouTube, zelf niet betrokken bij het nomineren van ingezonden cases door Nederlandse adverteerders. Een vakjury onder leiding van Henriette van Swinderen (Bond van Adverteerders) is tot onderstaande lijst van genomineerde campagnes gekomen.
The Underdog (impactvolle campagne van een 'klein merk')
- Daily Paper (From Creativity to Scalability)
- Uitgekookt (Steeds meer mensen, Uitgekookt!)
- Zelesta (Skyrocketing Zelesta Brand)
- Werktalent (TransferTalent)
Creative Excellence (campagnes die creativiteit tot leven laten komen op YouTube)
- KPN (Logbusters)
- KPN (Stukje Van Mij)
- Calvé Pindakaas (Klaar voor de Sport)
- Supergaande x Vodafone (Supergaande Zoekt Talent).
Masterful Media Planning (slimme media-first campagnes)
- Tempo-Team (Het Geluid van Werkplezier!)
- Adidas (Matchday)
- Toto (Toto WedStrijd)
- KPN (Level up je gameplay)
Changemakers (purpose-driven marketingcampagnes)
- Statiegeld Nederland (Get Statiemonnie)
- Kruidvat (Verzorgingsarmoede in Nederland)
- FNV Young & United (Jeugdloon Campagne)
- KPN (Stukje van Mij)
Wat valt op? Toch wel KPN, dat in totaal 4 keer genomineerd is, waarvan 2 keer met de Stukje van Mij-campagne. Die campagne won in december de Europese Grand Effie en eerder al een Grand Prix in Cannes. Of KPN ook op YouTube's festival in de prijzen gaat vallen, wordt op de prijsuitreiking op 12 juni duidelijk.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe jury van de vijfde editie van de YouTube Works Awards bestaat uit: Denise Kenter (Brand Marketeer Randstad Groep Nederland), Raoul de Graaf (Creator Bankzitters), Mascha Feoktistova (Creator Beautygloss), Daniel Franco (Head of Retail Media & Advertising Hema), Paul van Kuilenburg (Strategy Director Alfred), Sebastiaan Spinhoven (Creative Content Director StudioM), Appie Ayoubi (Talentmanager & Creative Director Ayo Agency), Senna Kost (Co-Founder and Head of creative Aidem Agency), Su May Tan (Country Manager Vayner), Edwin Hof (Global Digital Marketing & CRM Rituals) en Alexandra den Hartog (Head of Growth Swapfiets).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee