
Daar liepen ze, oranje kleren aan, speciaal naar Nederland gekomen om Koningsdag mee te vieren. Alleen: drie dagen te laat door een verouderde reisgids.
Sid Lee Collective ontfermde zich over de arme vergistoeristen. Het pikte de te-laatkomers op Amsterdam Centraal Station en op Schiphol op en bracht ze naar het ‘Missed The Boat’-feest voor een kleine, maar spetterende versie van Koningsdag. Oranjebitter, bitterballen en een DJ deden het werk.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersMarketing Manager
FloramediaCorporate woordvoerder
TU DelftDe pr-actie bleef niet onopgemerkt en verspreidde zich in snel tempo: van RTL-nieuws tot AT5 en van Radio 1, 2 en 3 tot Parool en Metro. Met een geschat bereik van over de 3 miljoen mensen hoopt Sid Lee hiermee toeristen te hebben gewaarschuwd.
Tot volgend jaar april, de 27e.
De casefilm:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee