Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediascience adverteert met gepersonaliseerde radiocampagne

RTB-specialist MediaScience richt zich met een gepersonaliseerde radiocampagne op marketeers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de campagne die vanaf vandaag is te horen op Radio 538 en Slam FM, wil de doelgroep overtuigen van het effect van realtime marketing.

related partner content for mobile comes here

Realtime marketing houdt in dat een commerciele boodschap door de combinatie van data, media en techniek op het juiste moment worden aangeboden aan de juiste persoon en via het juiste kanaal: tv, tablet, notebook, smartphone of digitale radio. De campagne is gericht op de Top 100 marketeers van Nederland. De belofte naar al die professionals is: ‘we put you in the spot’.

De radiospots worden op werkdagen net voor het 6 uur nieuws  uitgezonden, elke maand twee weken lang tot eind dit jaar. Rondom die spots worden de marketeers geïnformeerd via schriftelijke of online berichten.

René Zeedijk, managing partner van MediaScience: “Inhoudelijk kan ik niet teveel vertellen over de campagne, dan is de verrassing weg. Eigenlijk willen we gewoon bewijzen dat onze aanpak werkt. Veel van onze grote klanten zijn daar al van overtuigd, maar we streven uiteraard naar een breder bereik. Ook omdat deze discipline zich zo snel ontwikkelt en wij daarin voorop lopen. Vandaar onze campagne. Die wordt spectaculair én ludiek.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in