Voor Omni is een grootschalige printcampagne opgezet met de pay off ´Reduced carcinogens. Premium Taste.` Die voor Advance is vergelijkbaar: ´All of the taste ... Less of the toxins`. Hoewel Vector Tobacco wel zegt dat er niet zoiets bestaat als een ´gezonde sigaret`, denkt de fabrikant een verantwoordelijke stap te hebben gezet. Maar Matthew Myers, baas van de Campaign for Tobacco-Free Kids, zegt tegen Adage dat de fabrikanten ´onverantwoord bezig zijn met het testen van nieuwe sigaretten, waarvan ze claimen dat ze minder schadelijk zijn dan andere sigaretten.` Vector heeft ook plannen voor het op de markt brengen van Omni Free, dat geen nicotine zou bevatten.
´Minder schadelijke` sigaret in VS op de markt
Tabaksfabrikant Vector Tobacco introduceert in de Verenigde Staten Omni, terwijl Brown & Williamson Tobacco (dochter van BAT) met Advance…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu