Elke deelnemer moet in elke etappe een sleutel vinden, daarbij geholpen door mensen thuis die via internet of i-mode aanwijzingen aan ze doorgeven. Na elke etappe valt een deelnemer af. Het initiatief is onderdeel van de campagne ‘There’s more to explore’ van Planet Internet. Andere promotionele partners zijn KPN MObile met i-mode, zorgverzekeraar VGZ, Toshiba, Volvo, Wereld NatuurFonds, Vliegwinkel.nl, Bever Zwerfsport, Europeesche Verzekeringen en Nilsson & Lamm/Lonely Planet. De werving van de deelnemers begint vandaag via een speciale website.
RTL 4 en Planet Internet in reis-/spelprogramma
RTL 4 start vanaf 8 november met een reis-/avonturenprogramma dat verslag doet van de Planet Race, een initiatief van Planet Internet…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu