Partnerbijdrage Hoe een lokaal verhaal met nationale impact zorgt voor een verdubbeling in merkvoorkeur
Partnerbijdrage Hoe een lokaal verhaal met nationale impact zorgt voor een verdubbeling in merkvoorkeur
Merkstrategie De promotionele kundigheid van Albert Heijn Onderzoeksbureau Q&A vond uit dat de Muppets-actie van Albert Heijn de meest populaire supermarktcampagne van het moment was, gericht…
Customer Experience Center Parcs introduceert een app Het is even wachten geweest, want Landal, Roompot en onder andere Droomparken waren Center Parcs al voor. Center Parcs kiest voor een hele…
Premium Craft Sarkozy blundert met poster De Franse president Sarkozy heeft een kleine campagneblunder begaan. De zee die hij op een campagneposter gebruikte, is namelijk Grieks.
Merkstrategie De promotionele kundigheid van Albert Heijn Onderzoeksbureau Q&A vond uit dat de Muppets-actie van Albert Heijn de meest populaire supermarktcampagne van het moment was, gericht…
Customer Experience Center Parcs introduceert een app Het is even wachten geweest, want Landal, Roompot en onder andere Droomparken waren Center Parcs al voor. Center Parcs kiest voor een hele…
Premium Craft Sarkozy blundert met poster De Franse president Sarkozy heeft een kleine campagneblunder begaan. De zee die hij op een campagneposter gebruikte, is namelijk Grieks.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu