Overslaan en naar de inhoud gaan

'V&D moet gewoon helemaal anders'

De beste artikelen uit 50 jaar Tijdschrift voor Marketing. Vandaag: de restyling van V&D in 2003.
Miniatuurvoorbeeld

Een interview met Linda Eriksen, manager marketingcommunicatie bij V&D. Het moest helemaal anders: van stoffig en verouderd warenhuis naar nieuw, licht en aktueel. Jan des Bouvrie werd ingeschakeld om de winkels te restylen, om lifestyle en belevingswerelden te creëren.
Een nieuwe missie en visie lagen ten grondslag aan deze vernieuwingen...

(Auteur: Jeroen Siebelink)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in