Overslaan en naar de inhoud gaan

De creatieve pitch: nuttig voor wie kiezen kan

Het beste uit 50 jaar Tijdschrift voor Marketing. Vandaag: de schijnzekerheid van de creatieve pitch
Miniatuurvoorbeeld

Bij de selectie van een ontwerpbureau geeft een creatieve pitch meer zekerheid, vinden steeds meer opdrachtgevers. En hoewel ontwerpers het een &;schijnzekerheid&; noemen, zijn er wel degelijk situaties waarin een ceratieve pitch een nuttig selectiemiddel blijkt. &;Als je weet wat bij je hoort, dan ben je gebaat bij keuze.&;

Voor- en tegenstanders aan het woord, plus handige checklist voor creatieve pitches.

Auteur: Bas van Lier

Beeld: Lars van den Brink

In het kader van ons 50-jarig jubileum herpubliceren we komende maanden dagelijks artikelen uit de oude doos. Bekijk ze allemaal in ons .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu
Noelle Smulders

Het document werkt niet! :(

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in