Overslaan en naar de inhoud gaan

EZD succesvol met aanpak malafide advertentiebureaus

De Stichting Eerlijk Zaken Doen (EZD) is succesvol met de aanpak van malafide advertentiebureaus, die het bedrijfsleven voor honderden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

EZD won in 87 pct van de rechtszaken die het dit jaar heeft aangespand. In 1998 was dat nog 49 pct. Volgens directeur W. Harkx wordt het steeds duidelijk hoe de stichting de tweehonderd bureaus moet aanpakken. De bureaus sturen brieven of faxen naar bedrijven om een advertentie te plaatsen en sturen een gepeperde rekening zodra de handtekening is gezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in