Het Engelse Madsen Clark, verantwoordelijk voor het onderzoek, onthult dat dertien procent van de bedrijven ‘zeer waarschijnlijk’ zullen omkijken naar een fusiepartner, terwijl 36 procent zegt dit ‘waarschijnlijk’ te zullen doen. Directielid Alastair Gornall van Madsen Clark geeft toe dat deze resultaten geen verrassing zijn. ‘De meningen zijn op dit moment verdeeld over het fuseren. Aan de ene kant zijn veel mensen bang dat ze niet de juiste personen kunnen vinden om mee te werken, en om hun positie mee te versterken in de komende onzekere periode. Anderen zien hier echter een gelegenheid in om een strategische zet te doen en extra capaciteit aan te trekken,' aldus Gornall. Hij voegt eraan toe dat veel bureaus willen fuseren vanwege de financiële en operationele voordelen door het delen van kantoorruimte en ondersteunend personeel, en het drukken van overheadkosten. (Bron: PR Week)
'Fusieneiging Britse pr-bureaus'
Uit onderzoek blijkt de helft van alle Britse pr-bureaus te overwegen om te fuseren met andere kantoren. Dit is het gevolg van het…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu