‘Holland stays with you long after you’ve left’, is de pay-off van de campagne die is ontwikkeld door de Vestiging van het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) in Londen.
Uit imago-onderzoek van NBTC blijkt dat Nederland voor de Brit hét land is voor de korte vakanties. Verder vindt de Brit Nederland easy going, ontspannen en gastvrij. Daar speelt de campagne ‘Holland stays with you long after you’ve left’ op in.
NBTC heeft volgens directeur Hans van Driem ambitieuze groeidoelstellingen. ‘Deze campagne is één van de drie grootschalige campagnes die NBTC met extra vrijgemaakte publieke middelen heeft ontwikkeld. Nederland moet een procentje harder groeien dan de directe concurrenten maar dan wel bij een toegenomen internationaal aanbod.’
Centraal in de campagne staan de grote steden Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Eindhoven en Maastricht. De karakteristieken van deze steden komen terug in de uitingen: het culinaire van Maastricht, Van Gogh voor Amsterdam, de schilder Vermeer als herkenning van Den Haag, lef en design voor Rotterdam en 'contemporary' Eindhoven.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu