Careera noemt afgestudeerde hoogopgeleiden, young professionals en bedrijven die tegen lagen kosten topkandidaten zoeken de doelgroep. Om voet aan de grond te krijgen en te houden werd, volgens commercial director David Henskens, vorig jaar een samenwerkingsverband aangegaan met multimediabedrijf Aromedia. Dat bedrijf heeft volgens Henskens meer dan 12 jaar ervaring in de markt van hoogopgeleide starters en beschikt over een uitgebreid distributienetwerk, gedegen marketingkennis en een sterke positie in web based- dienstverlening. Door de extranetmogelijkheden kunnen bedrijven een voorselectie uitvoeren en de sollicitatieformulieren aanpassen. Bedrijven als Ahold, Nuon, Accenture, Clifford Chance en Nestlé nemen deel aan dit concept.
Jobsite Careera wil meer mogelijkheden hoogopgeleide
Sollicitatieportal Careera start met een nieuwe campagne om de awareness van de jobsite te verhogen. Careera is gespecialiseerd in online…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu