Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN connect niet met MolBloggers

Misschien word ik te mild, zoiets kan gebeuren met het verstrijken der jaren, maar ik vind dat KPN lekker bezig is met communicatie en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De reactie van Peter Menz (voor echtheid van namen staan we niet in) is meer typerend voor het algehele onthaal. 'Deze campagne/strategie van KPN is lachwekkend. De commercial helemaal. Zoek in een commercial archief op het trefwoord 'connecting people' en meteen 14 filmpjes met exact hetzelfde idee. Misschien is de strategie: Terug naar de jaren 50. Je weet het maar nooit met KPN. De laatste jaren was het lekker aanmodderen en daar gaan ze nu mee door blijkbaar. Ik had gehoopt dat ze een keer een ander reclame buro zouden nemen maar schijnbaar zijn ze gelukkig met de puinhopen die ze nu verkocht krijgen. Jammer allemaal.'

En hij kreeg zondag j.l. -de discussie loopt al weken- bijval van Maarten van Dul. Die even de indruk wekt dat ie ooit is gepasseerd voor de functie van Patrick Kuijsters, maar dit terzijde. Hij schrijft: "Ik denk dat Patrick Kuijsters van KPN nu eindelijk door de mand zal vallen als een van de meest slechte marketeers ooit. De herpositionering van KPN is slap, ouderwets en arrogant wat niet meer kan in deze tijd. Ik vraag me af hoe Kuijsters zich gaat verantwoorden als over een jaar blijkt dat KPN weer een re-styling nodig heeft."

Ben ik te mild of zie ik het nog goed (hope so)?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in