Overslaan en naar de inhoud gaan

Negende PR Talentenprijs voor studenten

Dit jaar hebben negen hogescholen uit Nederland en België zich ingeschreven voor de PR Talentenprijs en dingen hierdoor mee naar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Studenten van hogescholen en universiteiten met een communicatie-opleiding
richten een fictief PR-bureau op. Deze bureaus krijgen de opdracht van de stichting KICK Grand Prix Racing Rotterdam een imagocampagne te ontwikkelen voor de Grand Prix van Nederland.

De docenten van de verschillende opleidingen selecteren begin maart 2004 de twee beste plannen van hun opleiding en sturen deze naar de vakjury. Deze bestaat uit deskundigen met een specifieke kennis op het gebied van public relations, communicatie en stedenmarketing. De jury selecteert uit de inzendingen maximaal drie plannen. De bureaus die deze plannen hebben geschreven, worden uitgenodigd voor de landelijke finale, die plaatsvindt op donderdag 22 april 2004. In deze bureaupitch presenteren de geselecteerde teams een essentieel onderdeel van hun plan. De vakjury bepaalt op basis van de inhoud van het plan en de presentatie de uiteindelijke winnaar van de titel ‘’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in