Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclamebestedingen tv opnieuw toegenomen

De netto reclamebestedingen op tv zijn in het eerste kwartaal van dit jaar met 5 procent toegenomen ten opzichte van het eerste kwartaal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Spot, de Stichting tot Promotie en Optimalisatie van Televisiereclame, is de groei opgelopen tot 165 miljoen euro. De toename is vooral te zien in de sectoren persoonlijke verzorging, vakanties, supermarkten en de autobranche. Ook de energiemarkt, die vorig jaar een stapje terug moest doen, laat een sterke toename van de bestedingen zien.

Een andere groeimarkt is die van de personeelswerving, tot nu toe redelijk onbekend bij televisiereclame. Directeur Paul van Niekerk van Spot: ‘De toename is hoger dan onze eerdere verwachtingen. Traditionele televisieadverteerders blijven trouw aan het medium en nieuwe adverteerders blijven binnenstromen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in