Cutcommercials.nl wil een platform en uitlaatklep zijn voor iedereen die iets te melden heeft over reclame in Nederland en zo reclamemakers te laten zien hoe het publiek denkt over hun prestaties in de media. ‘Dagelijks worden wij bestookt met leugenachtige, vals voorlichtende en slecht gemaakte reclame’zegt Somogyi in een persbericht. Hijn noemt foutief taalgebruik, schromelijke overdrijving, valse voorlichting, het gebruik van Engelse termen en de vaak beledigende onderschatting van de intelligentie van de consument als een aantal van de grootste irritaties. De site wil een stimulans zijn om in Nederland te komen tot meer intelligente, correct voorlichtende en niet leugenachtige reclame-uitingen. Ook voor positieve reacties en meldingen is ruimte.
Site voor slechte reclame
Oud-media man Imre Somogyi is uit irritatie over slechte reclame een site begonnen.
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nuBij de reclame van Jumbo komt op her eind van de reclame de opmerking: je lijkt je moeder wel! Op deze manier wordt er weer vernederend gedaan over vrouwen, bah!!
In de reclame van peugeot word gezegt dat een stucadoor nooit een prijs krijgt voor zijn kitrand. Een stucadoor gebruikt helemaal geen kit in zijn werk. Dat is werk wat een schilder doet !
Q
Bevat reclame
Zo slecht en irritant
ik krijg al 3 weken pushberichten van Adformatie, die veel AANSTOOTGEVENDE reclame bevatten, wat kan ik hier aan doen?