Dit zijn de 5 best gelezen blogs in 2015!

KLM, trends en logo's.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het blog van Diederik Broekhuizen is het best gelezen blog van 2015.

Hij analyseerde in juni waarom KLM het zo goed doet op sociale media en komt tot 10 redenen:

1.

Naast inhakers en een timeline die teruggaat tot 1919, is KLM met name erg gevat en dat levert vaak hilarische reacties op.

Maar ook de twee blogs van trendwatcher Hilde Roothart waren zeer populair. In de eerste beschrijft Roothart aan de hand van de trendcirkel welke maatschappelijke ontwikkelingen aan de basis staan van de megatrends die ons leven bepalen:

2.

En beschrijft ze in onderstaande blog de belangrijkste trends voor het komende jaar, met als grootste thema: moraal...

3.

Logorelletjes doen het altijd goed bij de lezers van Marketing Online. De blog vam Roel Stavorinus kon rekenen veel aandacht:

4. - Roel Stavorinus 

En als laatste de blog van Armijn Woudman, over &;Den Gulden driehoek der Design&;:

5. ;Wat kost een logo bij jullie?&; - Armijn Woudman 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie