
Wilde iedereen van de zomer een speakerkratje van Heineken of vonden lezers het een geniale (herhalings)zet van het biermerk?
Anyway, het is het best gelezen nieuwsartikel van dit jaar.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&AWoordvoerder
ConsumentenbondDe burger van Old Amsterdam vond ook gretig aftrek, net als de Plusbricks van Plus, de slechtste slogans van 2015 en het feit dat Heineken zonder marketingdirecteur verder ging.
De top 5 op een rij:
1. Bier, zomer, muziek: Heineken komt (weer) met speakerkratje
2. Old Amsterdam introduceert de Old Burger
3. Plus doet 'Lego-spaaractie': bouw je eigen supermarkt na met 'Plusbricks'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee