Introductie CoolBrands-verkiezing

Welke merken ervaart het Nederlands publiek momenteel als cool? Dat moet de eerste CoolBrands-verkiezing uitwijzen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

CoolBrands is een initiatief van Superbrands Nederland, dat ook de tweejaarlijkse Superbrands-verkiezing organiseert. Het publiek mag zich uitspreken over een shortlist van merken, die tot stand is gekomen na een voorselectie door de CoolCouncil met marketingprofessionals een studentenpanel en de zogenaamde Coolhunters onder leiding van Carl Rohde.

De publieksverkiezing wordt gehouden van 11 mei tot en met 15 september. Naast de algemene publieksverkiezing is er ook een deelverkiezing voor jongeren (tot en met 15 jaar) en voor marketing- en communicatieprofessionals. Stemmen kan op de website: .

In de CoolCouncil hebben onder meer zitting: Jan Rijkenberg (BSUR), Jens Tinapp (Bacardi Martini), Judith Stoop (McCannEricksson), Patrice Hijsterborg (Orange), Erland Galjaard (HMG), Roland Palmer (Coca-Cola), Georgios Petropoulos (Yourscene), Leo van Sister (Brandwatch) en Paul Sikkema (Combat). Daarnaast kunnen ook vakgenoten hun stem uitbrengen tijdens de publieksverkiezing in een aparte deelcategorie 'professionals'.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie