KitKat en YouTube vieren samenwerking met exclusieve verpakking

De limited edition maakt onderdeel uit van de internationale campagne: ‘Celebrate the Breakers Break’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

komt met 72 verschillende soorten ‘breaks’ op meer dan 400 exclusieve uitgaves van zowel de bekende rechthoekige repen, als de Chunky-repen. Naast ‘YouTube break’, komen er repen met ‘me time break’ en ‘sporty break’.

De campagne is bedacht door .

Daarnaast moedigt Google met de campagne zijn gebruikers aan om te zoeken op &;KitKat YouTube my break&;, door gebruik te maken van de stemherkenning-optie op hun Android-smartphone.

David Black, Managing Director Branding bij Google UK: &;Het is goed om te zien dat KitKat-consumenten groot fan zijn van YouTube. Nu de helft van onze views via mobile komt, is &;YouTube my break&; een leuke manier om mensen meer interactie te laten hebben met het kanaal en om de leukste video&;s te laten zien.&;

Volgens Dame Fiona Kendrick, Chief Executive and Chairman van Nestlé UK & Ireland, is het spannend om met het partnerschap een nieuwe fase in te gaan, door aan de slag te gaan met het meest iconische merk en slogan van Nestlé: &;Have a break, have a Kitkat. KitKat viert dit jaar zijn 80e verjaardag, terwijl YouTube zijn tiende bestaansjaar viert.&;

Vooralsnog zijn de exclusieve repen enkel verkrijgbaar in het Verenigd Koninkrijk.

Bron: Campaignlive.co.uk

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie