Sandd verdubbelt omzet

Sandd heeft voor het derde achtereenvolgende jaar de omzet verdubbeld. De nieuwe speler is sinds 2001 actief op de geliberaliseerde postmarkt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In 2003 bezorgde Sandd met 90 distributiecentra, 269 klanten, bijna 6000 bezorgers en een netwerkdekking van inmiddels 95 procent zo'n 72 miljoen poststukken. In 2003 waren er ook nieuwe klanten waaronder de Nederlandse Hartstichting en Otto. Daarnaast is Sandd begonnen met het verspreiden van geabonneerde tijdschriften. Een van de eerste opdrachten voor tijdschriftenverzending kwam van Weekbladpers Tijdschriften. Dit alles zorgde voor een omzet van 15 miljoen euro en een marktaandeel van bijna 3 procent .

Bart Stomphorst, algemeen directeur Sandd: ‘Wij bezorgen nu voor 269 klanten hun mailingen, tijdschriften, catalogi, sponsored magazines, et cetera.’

Sandd verwacht het komende jaar wederom een verdubbeling van de omzet. ‘Maar wij zijn er nog niet. Onze doelstelling is een marktaandeel van 25 procent en wij verwachten dat in 2008 te bereiken’, aldus Stomphorst.

Sandd, afkorting van Sort and Deliver, wil hét alternatief op de vrije postmarkt zijn voor klanten die op zoek zijn naar tariefvoordeel, flexibiliteit en service in postbezorging. Sandd is een van origine Nederlands bedrijf, in 2000 opgericht door investeringsmaatschappij Trimoteur.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie