Communicatie Poll: Communicatieblunder 2012

De stelling van de Communicatie Poll is gewijd aan ‘De Communicatieblunder van 2012’. Maak je keuze uit 12 onder meer door bezoekers van deze site gekandideerde uitglijders in alfabetische volgorde gerangschikt (zie homepage rechterkolom). Er gloort overigens ook hoop aan de horizon, want in het nieuwe jaar volgen de Communicatietoppers van 2012.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De stelling van vorige week luidde: 'Terecht dat het Australische radiostation 2Day FM diep door het stof gaat na de Kate-grap'. Daarmee was een meerderheid van 64 procent het niet eens. Zij kozen het antwoord: ‘Oneens, hoe triest ook , er worden wel ergere stunts uitgehaald om sensatiehonger te stillen’. De andere 36 procent vond van wel en koos voor: ‘Eens, dit is de enige gepaste reactie als een grap - hoe onschuldig ook - een dergelijk dramatisch effect heeft’.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie