Missers van bedrijven met cadeaus

Veel Nederlandse ondernemingen blijken moeite te hebben met het kiezen van cadeaus en het tonen van waardering voor medewerkers. Daardoor slaan ze de plank nogal eens mis, stelt geschenkenspecialist WishWish NL. Het bedrijf heeft een top 10 samengesteld van missers waarmee bedrijven aangeven er echts niets van te begrijpen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De top 10 van gemiste kansen:

1.Het geven van (in de ogen van de ontvanger) nutteloze cadeaus voorzien van
bedrijfslogo. Denk hierbij aan glazen, placemats, broodroosters, paraplu's,
handdoeken, sporttassen enzovoort.
2. Het geven van onhandelbare dozen die niet te vervoeren zijn in de trein, tram
of bus.
3. Een bon met de waarde er op (dan kent het personeel haar waarde).
4. Het geven van een bonnetje waarmee het personeelslid bij de receptie z'n
cadeau kan ophalen.
5. Het geven van een kerstpakket uit het eigen assortiment.
6. Helemaal geen waardering geven; zelfs een moment van welgemeende
aandacht kan veel waardering overbrengen!
7. Mensen er niet aan helpen herinneren dat ze een keuzecadeau moeten
verzilveren.
8. Een keuze geven uit een vaste set cadeaus, waarvan vervolgens niet alle
keuzes meer leverbaar zijn.
9. Mensen vergeten, zoals nieuwelingen en uitzendkrachten.
10. Tegelijk met het uitreiken van het kerstgeschenk vermelden dat het slecht
gaat met het bedrijf.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie