Nederlands Dans Theater (NDT) komt met nieuwe visuele identiteit

De nieuwe visuele identiteit is ontwikkeld vanuit het centrale idee ‘verbinding’.

Visual identity NDT
The Others

Nederlands Dans Theater (NDT), het toonaangevende hedendaagse dansgezelschap dat zich profileert door creatie, onderzoek en talentontwikkeling, lanceert een nieuwe visuele identiteit, ontwikkeld door creatief bureau The Others. Die is ontwikkeld vanuit het centrale idee ‘verbinding’. De samenwerkende partijen zeggen in een toelichting dat in de nieuwe visuele identiteit ruimte is gegeven aan de creatieve en emotie-gedreven kant van het gezelschap. ‘Dat is terug te zien in de nieuwe logo-toepassing, het kleurenpalet en de vormtaal.’

Advertentie
advertisement
Visual identity NDT
Visual identity NDT The Others

De nieuwe identiteit wordt met ingang van seizoen 2022 - 2023 uitgewerkt in alle corporate- en marketingmaterialen waaronder de seizoensbrochure, advertenties, socialmediakanalen en de website.

 

Visual identity NDT
Visual identity NDT The Others

Credits

NDT: Juliëtte Mudde, Anne Roth, Emily Molnar, Willemijn Maas

The Others:

Concept & uitwerking: Lisa Aué, Mandy van Montfoort, Chris Visser

Account: Céleste Slijters

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie