Azerion integreert advertentie-oplossingen van ZEASN voor groter CTV-bereik

De OTT- en smart-tv-oplossingen van ZEASN worden geïntegreerd in het Improve Digital-programmatic platform van Azerion.

Fotocredit: Azerion

Entertainment- en mediaplatform Azerion heeft een exclusieve, wereldwijde samenwerking gesloten met ZEASN, een bedrijf dat over-the-top (OTT) en smart-tv-oplossingen levert. Azerion integreert het entertainmentsysteem van ZEASN in zijn eigen programmatic platform Improve Digital. Het systeem van ZEASN heet Whale Eco en heeft Whale OS als kernproduct, bestaande uit bekende smart-tv-apps, VOD's en lineaire tv-kanalen van uiteenlopende zenders. ZEASN levert onder meer aan tv- en monitorfabrikanten TCL Moka, AOC en Philips. 

De oplossingen van Azerion en ZEASN bereiken consumenten met een smart-tv van onder andere de net genoemde fabrikanten.

Meer omzet en tv-merken

De samenwerking moet voor beide partijen een win-situatie opleveren, aldus een ronkend persbericht. Volgens Azerion kan ZEASN zijn advertentie-monetization verhogen omdat het toegang krijgt tot directe en programmatische advertentiecampagnes. Azerion verkoopt via zijn platform jaarlijks meer dan 3,2 miljard advertenties van ruim driehonderdduizend adverteerders. 

ZEANS op zijn beurt zegt dat de samenwerking met Azerion gaat leiden tot meer omzetmogelijkheden voor aangesloten contentpartners en tv-merken. 'Daarnaast kunnen we met meer TV-merken samenwerken om zo operationele kosten te verminderen en om meer omzetmogelijkheden te creëren', aldus Winson Cheng, Chief Operating Officer van ZEASN.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie