De digitale transformatie van sanitaire koploper Plieger

Meld je aan voor de Dept talks live sessie om alle in's and out's te horen over de digitale transformatie van Plieger van begin tot eind.

Dept is uitgenodigd om samen met sanitaire koploper Plieger aan tafel te gaan. Hier bespreken we aan de hand van een praktische case de kansen, uitdagingen en afwegingen van digitalisatie voor organisaties. Want uit ervaring weten we dat het niet alleen lastig kan zijn voor je eigen business om een digitale mindset te creëren, maar ook dat het laten meebewegen van je klant en de eindconsument geen fluitje van een cent is.

Meld je hier aan: http://dept.ly/3aO86Gv voor de (gratis) live sessie. 

Het afgelopen jaar hebben we gemerkt hoe groot de noodzaak is om digitaal aanwezig te zijn en er wordt voor geen enkele industrie een uitzondering gemaakt. Maar niet ieder bedrijf voelt zich direct thuis in de digitale wereld en de ene organisatie heeft wat meer overtuiging nodig dan het andere. Hoe zorg je als traditioneel familiebedrijf dat niet alleen jouw product of dienst toekomstbestendig is, maar je ook je werknemer, de klant en zelfs de klant van de klant de stap naar digitaal laat zetten?

Vier key takeaways:
- De digitale transformatie van Plieger van begin tot eind en de veranderende rol van de groothandel in de waardeketen;
- De mindset en bedrijfsactiviteiten van je (traditionele of familie-) bedrijf ombuigen naar digitaal en hoe Plieger zijn familiewaarden inzet tijdens deze transitie;
- Hoe je ervoor zorgt dat je de klant en de eindconsument centraal zet in je plannen en zij ook klaar zijn om de stap naar digitaal te zetten;
- Een belangrijke afweging in 2021: B2B of D2C?

Plaats als eerste een reactie