MediaMonks versterkt teams Business en Virtual Events

Angela Meier-Ashwell, Marcel van Overveld en Xavier Baars gaan de content-tak van S4Capital versterken.

V.l.n.r: Angela Meier-Ashwell, Marcel van Overveld en Xavier Baars.

MediaMonks breidt het team in Amsterdam uit met aanstellingen in de teams Business en Virtual Events. Angela Meier-Ashwell, Marcel van Overveld en Xavier Baars gaan de content-tak van S4Capital versterken.

Meier-Ashwell is aangetrokken als Business Director. In haar functie zal ze zorg dragen voor onder andere Akzo Nobel. Meier-Ashwell werkte eerder als (Group) Programme Director bij Publicis Poke, Analog Folk en Razorfish en deed daarnaast kennis op bij onder andere Google, AMV BBDO en BBH.

Advertentie
advertisement

Vanwege de toenemende vraag naar virtuele evenementen, van onder meer de Palo Alto Networks, Nederlandse overheid, Signify, Google en ASML, zijn Marcel van Overveld (Business Director Virtual Events) en Xavier Baars (Senior Producer) aangesteld om het Virtual Events team in Nederland te versterken. Van Overveld was eerder partner oprichter van Live Online Events, een bureau met focus op live streaming/television, social media en events, waar hij onder andere klanten zoals DSM, IBM en verschillende ministeries en overheidsinstanties.

Xavier Baars komt als Senior Producer in het Virtual Events team. Baars creëerde in zijn carrière als product designer en innovatie specialist een scala aan prijswinnende digitale producten en nieuwe services voor onder andere Google, Kasbank en Schiphol.

Groei

'Het afgelopen jaar zijn we met een sneltreinvaart gegroeid, en we verwachten dat deze groei sterk doorzet', zegt Petra van Veldhooven, Head of Business Amsterdam bij MediaMonks. 'Het blijft belangrijk om klanten over de gehele breedte van hun strategie te kunnen helpen, van virtuele evenementen tot campagnes en alle andere aspecten van digitale communicatie. Met de toevoeging van Angela, Marcel en Xavier versterken we ons team met drie experts, met kennis van de meest recente technologie en hoe we deze kunnen toepassen om complexe klantvraagstukken op te lossen.'

Lees ookThe Odd Shop voegt zich bij MediaMonks

Plaats als eerste een reactie

Advertentie