Nationale-Nederlanden geeft digitale reclameborden weg met kerst

De financiële dienstverlener maakt het mogelijk om iemand te verrassen met een kerstboodschap op straat.

Met de actie ‘Jouw persoonlijke kerstboodschap’ geeft financieel dienstverlener Nationale-Nederlanden kerstboodschappen weg op digitale reclameborden. Via www.eennederlanderzoalsjij.nl kan iedereen een persoonlijke kerstboodschap achterlaten door de zin ‘Er is maar één Nederlander zoals… ‘ verder in te vullen.

De kerstboodschap wordt tussen 18 t/m 26 december geplaatst op alle digitale schermen in een stad naar keuze.

De activatie sluit aan op de campagne ‘Er is maar één Nederlander zoals jij’, die ook is ontwikkeld door J. Walter Thompson Amsterdam. Met de merkcampagne wil Nationale-Nederlanden uitdragen dat het al 150 jaar vertrouwd is met Nederland en alle verschillende Nederlanders die er wonen.

CREDITS
Reclamebureau J. Walter Thompson Amsterdam
Mediabureau Mindshare
Animatie en technische realisatie Blue Mango Interactive
Digitale schermen JCDecaux, Exterion Media, Ngage

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie