Ana Henriques (TUI): ‘Niet de digitále bureaus overleven, maar de béste bureaus’

ADFORMATIE CONNECTS DAILY ‘Digital marketing is in de laatste jaren gedomineerd door koud conversiedenken. Misschien verandert dat nu wel.'

Adformatie Connects Daily
Ana Henriques, Boris Nihom en Alain Dujardin

Adformatie Connects Daily is een online videopanel voor marketeers waarin we met specialisten inzoomen op een onderwerp dat te maken heeft met het coronavirus. In deze aflevering schuiven drie digitaal georiënteerde gasten aan: Boris Nihom, managing director bij Achtung!, Ana Henriques, branding manager bij TUI en Kras en Alain Dujardin, creatief directeur en partner bij Greenberry.

Het onderwerp van gesprek is dit keer: De wereld (en ook die van marketingcommunicatie) digitaliseert opeens veel sneller. Zit digital marketing op rozen?

Immers, in een situatie waarin fysiek contact vermeden dient te worden, biedt de digitale wereld uitkomst.

  • Wat zijn aansprekende recente voorbeelden van een versnelde digitalisering?
  • Betekent dat ook dat digital marketeers en digitale bureaus nu meer werk hebben dan eerder?
  • Er komt zometeen een economische crisis van jewelste aan. Gaat die crisis voorbij aan de digitale bureaus?

 

Kijk hieronder het gehele (niet-ge-edite) videogesprek. (Duur: 16:27)

Advertentie
advertisement
Adformatie Connects Daily - Episode 3 - Digital Marketing

 

Adformatie interviewt industry leaders over de impact van de coronacrisis en hoe daar op korte en lange termijn mee om te gaan.​​​​​​​ Bekijk alle gesprekken in het Dossier Adformatie Connects en volg het actuele nieuws via het liveblog

Plaats als eerste een reactie

Advertentie