Samenwerkende brancheorganisaties beginnen The Summer School of Advertising

Digitaal opleidingsprogramma over offline en online advertising, creatie en media.

IAB Nederland, VEA, MWG en PMA hebben in samenwerking met Upgrade een digitaal opleidingsprogramma voor de marketing- en media-industrie ontwikkeld. Met ‘The Summer School of Advertising’ willen de initiatiefnemers op een laagdrempelige manier het kennisniveau in de markt verhogen en het onderlinge begrip van elkaars expertisegebieden vergroten.

Advertentie
advertisement

Opleidingsprogramma over creatie, media en techniek

Het opleidingsprogramma bestaat in totaal uit acht verschillende webinars waarin iedere week een andere specialist een bepaald thema behandelt. Arwind Gajadien van Crafture bespreekt in het eerste webinar op 24 juni de driehoek creatie-media-techniek. In de daaropvolgende webinars deelt onder anderen Johan Smit, directeur PMA, wat je als online marketeer over offline media moet weten voor optimalisatie van online media, vertelt Marc Oosterhout, voorzitter Sire, hoe je tot een goede positionering komt en deelt Tim van der Wiel van GoSpooky zijn toekomstvisie op voice.

Moderators van het opleidingsprogramma zijn
Dick van der Lecq en Nathalie Peters.

Zowel het programma als de deelname aan ‘The Summer School of Advertising’ is bewust laagdrempelig gehouden. Zo is het niet nodig om de gehele serie webinars te volgen en is deelname aan het opleidingsprogramma voor leden gratis.

Voor meer informatie over ‘
The Summer School of Advertising’ kun je terecht op de website van de brancheverenigingen. Voor de eerste sessie kan je je hier aanmelden.

Plaats als eerste een reactie

Advertentie