Scholtze creatief directeur Talpa Media Holding

Patrick Scholtze is per 1 juni creatief directeur van Talpa Media Holding.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In deze nieuw gecreëerde functie wordt Scholtze samen met oprichter en eigenaar John de Mol verantwoordelijk voor de algehele creativiteit binnen de werkmaatschappijen Content en Talpa Producties.

In zijn rol als creatief directeur zal Scholtze zich zowel bezighouden met de nieuwe televisieformules die door Talpa Content worden ontwikkeld voor de internationale markt als de creatief-inhoudelijke supervisie voeren over de programma’s die in Nederland geproduceerd worden door Talpa Producties.

De afgelopen jaren was Scholtze (47) oprichter/mede-eigenaar en creative director bij , een creatief lab voor nieuwe tv-concepten gericht op de internationale markt. White Smoke Media had een exclusieve samenwerking met het Britse mediaconcern All3Media. Talpa Media neemt de formats en programma-ideeën over van White Smoke Media die verder ontwikkeld zullen worden en aangeboden op de (inter)nationale markt.

De Mol en Scholtze zijn geen onbekenden van elkaar en werkten eerder al bijna 20 jaar nauw samen, zoals bij John de Mol Produkties, Endemol Nederland en Endemol International.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie