‘Ik zeg heel vaak nee tegen samenwerkingen met merken’

Portretreeks van invloedrijke Instagrammers – afl. 4: Noor de Groot (27), Queen of Jet Lags

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Studeerde museologie. Houdt ‘superveel’ van mode en volgt al heel lang blogs, dus besloot ze zelf te beginnen met Queen of Jet Lags, over wereldwijde hotspots, waarbij ze veel persoonlijke verhalen deelt, en editorials en outfits laat zien.

Bijna 70.000 volgers op .

‘Door mijn studie museologie kan ik online toch mijn expertise gebruiken. Ik probeer mijn blog te zien als mijn museum waarin ik bepaal in welke volgorde en op welke manier ik dingen tentoonstel.

Ik denk dat de manier waarop ik mijn leven ‘on the road’ deel, en mijn stijl, die door mijn reizen steeds wordt beïnvloed, mensen aanspreekt. Ik heb echt geprobeerd mezelf te onderscheiden, door vanaf dag één hoogwaardige content af te leveren. Ik vind dat het belangrijkste van alles.

Ik zit erg vaak op Instagram. Ik probeer er zoveel mogelijk ‘live’ foto’s uit mijn leven te laten zien. Bijvoorbeeld veel zonsondergangen en uitzichten vanuit het vliegtuig.
Ik zeg heel vaak nee tegen samenwerkingen met merken. Deze maand werk ik samen met Tommy Hilfiger, Samsonite, Tods, River Island en Every Day Counts. Het belangrijkste is dat ik echt affiniteit met een merk heb en het interessant is voor m’n lezers en volgers. Ik probeer een 360-strategie te hanteren, waarbij het hele plaatje moet kloppen.
Ik ben vrij in wat ik doe binnen de samenwerking met merken, want die willen juist met influencers in zee vanwege de content van de site. Bedrijven verwachten dat je jouw talent gebruikt om hun merk te presenteren.

Ik heb veel samengewerkt met pr-bureaus en agentschappen, maar ik ga vanaf dit jaar exclusief bij één agency een contract tekenen.’

Jolique Möller van Ilovefashionbloggers.com over de samenwerking met Queen of Jet Lags:

‘Noor gaat als een speer. Wij vertegenwoordigen haar al vanaf het begin. Ze reist de hele wereld rond, dat maakt haar onderscheidend. Ze komt op plekken waar andere mensen niet zo snel komen, en ze heeft een heel leuke stijl en een eigen tone of voice. Dat blijkt goed te werken. Een heel leuk mens is ze.’

Voor afl. 1: Anna Nikbakht Nooshin (28), klik .

Voor afl. 2: Negin Mirsalehi (26), klik .

Voor afl. 3: Lucy de Boer (23), Lovely by Lucy, klik .

Deze portrettenreeks is ook gepubliceerd in Communicatie januari/februari 2015.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie