Play van KPN laat blogger tv kijken op de raarste plekken

Jelmer de Boer gaat de uitdaging aan

Marketingbureau presenteert een nieuwe campagne voor Play van KPN, een app waarmee klanten overal via tablet, smartphone en laptop tv kunnen kijken. Het bureau maakte een online serie waarin blogger Jelmer de Boer () op de gekste plekken tv kijkt.

Uitdagingen

Iedere aflevering krijgt De Boer een nieuwe uitdaging. Zo moet hij in de eerste aflevering een mini-bioscoop opzetten in het centrum van de stad.

Play deelt de afleveringen elke week op en  en vraagt volgers om de gekste plek te delen waar zij tv kijken. Wie zijn gekke plek deelt, maakt kans op een jaar gratis Play van KPN.

Credits:

Marketingbureau: Business Tailors

Creative Director: Gideon Tailleur

Opdrachtgever: Play van KPN

Verantwoordelijk bij Play van KPN: Hina Shafiq, Bart van den Berg

Video productie: Towel Media Group

Verantwoordelijke Towel Media: Gérard Raaijmakers

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie