Overslaan en naar de inhoud gaan

Viral van de week - Monica Geuze zet een tattoo

Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.
Monica
Monica
Monica
Monica

Ken je dat gevoel, ‘s ochtends wakker worden na een avondje stappen en je proberen herinneren wat er precies is gebeurd? En dat het dan soms een beetje op de plot van de film “The Hangover” lijkt? Wel, zo’n avondje beleefde Monica Geuze deze week…

related partner content for mobile comes here

Monica zat met vrienden te kaarten toen er plots een interessante weddenschap op tafel kwam. De verliezer zou een blikje Stëlz - waarvan er op dat moment al een hoop lege exemplaren op tafel stonden - laten tatoeëren. De “gelukkige was Monica”, die last-minute op zoek ging naar een tattoo-artiest en iets later vol spijt het resultaat deelde in haar Instagram Story. Vanaf nu is zij de bezitter van een prachtig getekend blikje Stëlz op haar bovenarm!

Monica

Of tenminste, dat geloofden heel veel mensen ‘s avonds laat op 31 maart - tot het toch echt de ochtend van 1 april bleek te zijn. Op dat moment stond het “nieuws” al lang en breed op verschillende media zoals RTL, Grazia en Cosmopolitan, en hadden honderden fans geschokt gereageerd op Instagram. De actie was een slimme aprilgrap van het Nederlandse hard seltzer-merk Stëlz, dat deze nieuwe categorie van alcoholische drankjes populair probeert te maken in Nederland. Dus kijk uit als je nog eens aan de Stëlz gaat!

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van social media strategieën en content, kiest wekelijks de viral van de week.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in