Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Adgreen heeft BVA, Via en een paar grote voortrekkers keihard nodig’

Recent onderzoek wijst uit dat carbon-emissie-tool Adgreen pas kan gaan vliegen als de betrokkenheid breed gedragen wordt.
Reducing carbon emission
Reducing carbon emission
Reducing carbon emission
Reducing carbon emission

‘Als je huis in de fik staat, wil je niet dat de brandweer voor komt rijden en vervolgens in overleg gaat hoe ze deze brand nou eens zullen gaan bestrijden. Iemand moet zeggen: “spuiten!”. En zo is het ook met het terugbrengen van carbon emissie die gepaard gaat met de productie van advertising. De boel staat in de hens. Er moet nu iets gebeuren.’ Dat zegt Tobias Wilbrink, mede-oprichter van Adgreen Nederland, waar hij samen met Marty Keizer, duurzaamheids-consultant in de branche, de kar trekt. De uitspraak laat zien dat het Wilbrink en Keizer ernst is.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in