Overslaan en naar de inhoud gaan

NDC ziet af van Parool

De Noordelijke Dagblad Combinatie (NDC) ziet geen gezonde toekomst voor het verlieslatende Parool en is dus niet meer geïnteresseerd in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘We blijven wel openstaan voor een koop als zich een consortium van investeerders vormt', zei NDC-directeur J. De Roos. De uitgever van onder meer het Dagblad van het Noorden, de Leeuwarder Courant en huis-aan-huisbladen toonde zijn interesse nadat PCM in september aangaf te willen stoppen met Het Parool. Het Parool/Weekmedia heeft een plan gemaakt om zelfstandig door te kunnen met de financiële injectie van een of meerdere partijen. Dat plan heeft De Roos er niet van kunnen overtuigen dat Het Parool uit de rode cijfers kan komen. ‘We zijn best bereid een bepaald risico te nemen, maar ik denk dat het heel moeilijk wordt voor Het Parool.' Hij voegt daaraan toe dat er ‘een bizarre situatie' is ontstaan. ‘PCM heeft geen baat bij een goed plan van Het Parool. Als Het Parool erin slaagt uit de rode cijfers te komen, is de kans groot dat de overige PCM-kranten hinder ondervinden van het succes van de krant (ANP).’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in