Overslaan en naar de inhoud gaan

Commerciële zenders op 41 % in februari

De commerciële zenders hadden in februari opgeteld een marktaandeel van 41 procent. De publiek zenders hadden gezamenlijk een aandeel van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit cijfers van de SKO. De HMG-zenders hadden in februari een marktaandeel van 25,3 procent: RTL4 16,2, RTL5 4,3 en Yorin 4,8. SBS Broadcasting was goed voor 15,7 procent van de markt: SBS6 9,3, Net5 3,7 Veronica 2,7.

Het best bekeken programma van februari was de Studio Sport-uitzending van afgelopen zondag met ruim 3,5 miljoen kijkers. Sport beheerste de topdrie. Op twee staat de oefeninterland Nederland-VS en op drie het WK allround schaatsen voor dames, met de 5 kilometer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in