Klanten als Abbott, Intervet International, Pfizer, Schering-Plough en Zambon Nederland zijn Derijcke gevolgd. Volgens Derijcke bood het werken in een groot internationaal netwerk voordelen, maar ‘de moderne manier van communiceren met en voor de farmaceutische markt vraagt om een andere invulling’. Daar wil hij met zijn nieuwe bureau op inspelen. DerijckeFormaties in Nederhorst den Berg moet een nieuwe formule brengen. De vraag en de communicatiebehoeften van de klant bepalen steeds de samenstelling van de formatie. ‘Een op maat samengesteld team moet een flexibel antwoord vormen op de sterk veranderde en gediversifieerde communicatievragen’, aldus Derijcke, die zelf steeds de constante factor vormt in iedere formatie.
Derijcke begint voor zichzelf
Derijcke & Koch Euro RSCG is opgehouden te bestaan (op 1 januari) en Guus Derijcke is voor zichzelf begonnen onder de naam…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu