Overslaan en naar de inhoud gaan

Beijer naar arvato Bertelsmann

Marceline Beijer, die in januari van dit jaar ‘in goed overleg’ afscheid nam als ceo van Kobalt, wordt de nieuwe ceo van arvato…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zij volgt per 1 april Markus Trost op. De vier pijlers van Bertelsmann zijn marketing & data (print management, loyalty services en e-commerce), customer services (dialoog met de klant), supply chain management (levering en logistiek) en financial services (‘van facturatie tot debiteurenbeheer’).

Beijer zegt dat de brede dienstverlening van arvato haar de mogelijkheid biedt om de marketing operations activiteiten efficiënt te integreren. Zowel nationaal als internationaal werkt Beijer voor klanten als HP, RBS, Oxxio, OAD, KNVB, Staatsloterij, Postbus 51 en Microsoft, Apple en Lufthansa.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in