
Wessanen, het moederbedrijf van biologische en natuurvoedingsmerken zoals Zonnatura, Clipper (thee), Tartex en Bjorg zag de omzet vorig kwartaal opnieuw sterk groeien en voerde de winst verder op.
Wessanen meldde donderdag een omzet van 126 miljoen euro over het derde kwartaal, tegen 106 miljoen euro een jaar eerder. Gecorrigeerd voor overnames resteerde een plus van bijna 8 procent. Het bedrijfsresultaat verdubbelde bijna, tot 9,4 miljoen euro. De nettowinst trok licht aan tot 6,1 miljoen euro.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDW'De vraag naar gezonde en duurzame voeding blijft groot en onze merken winnen marktaandeel', stelde topman Christophe Barnouin in een toelichting. Daardoor wist het bedrijf vorig kwartaal ruim 7 procent meer artikelen te verkopen dan een jaar eerder, tegen licht hogere prijzen.
Bron: ANP
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee