Ja, zeker als je bedenkt dat het alleen een advies is.
Onzin, er is een jaar hard aan gewerkt.
De stelling van vorige week was: ‘De campagne “Tegen gelijke behandeling” van het Antoni van Leeuwenhoek driegt te mislukken want er is geen mediaspektakel.’
91% wijt het dreigen te mislukken van deze campagne eraan dat de boodschap ‘tegen gelijke behandeling’ niet helder is. 9% denkt dat het eraan ligt dat er geen mediaspektakel is omdat ‘mensen vermaak willen, zelfs als het om kanker gaat’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu