Op 6 januari wordt de campagne gepresenteerd aan de leden. Vanaf dan zal er ook een guerillacampagne van start gaan en worden er onconventionele middelen ingezet om Welcom onder de aandacht te brengen. De pay-off waaronder dit gebeurt is ‘Amsterdam communiceert’.
De vereniging heeft de ambitie ‘innovatieve, onconventionele, inspirerende en kennisverhogende activiteiten te organiseren met lef, waarmee de Amsterdamse communicatieprofessional zijn kennis en professionaliteit aanzienlijk kan vergroten.’
Het nieuwe logo van de vereniging bestaat uit twee delen: ‘Wel’ wordt in grijze letters van het type Rockwell weergegeven, ‘com’ in middelblauw Futura. De contrasterende kleuren en fonts moeten leiden tot een balans tussen speels en serieus. Een extra element vormt het eenvoudigste icoontje van communicatie: de spreekballon.
Het doel van de campagne is een forse stijging van de naamsbekendheid en een verhoging van het aantal leden.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu