Het Eyeblaster rich media ad platform wordt naar eigen zeggen wereldwijd door 400 bureaus gebruikt die gezamenlijk goed zijn voor ruim 1000 verschillende campagnes. ‘Eyeblaster is in Europa en de VS de meest populaire oplossing om rich mediacampagnes te creëren. Meer dan 4000 online publishers en media netwerken zijn inmiddels Eyeblaster-ready, zoals MSN, Yahoo, Adlink en Webads,’ aldus Guy Maknel, sales- en marketingmanager Eyeblaster Benelux. Recentelijk heeft MSN.nl het Eyeblaster rich media ad platform gebruikt om bezoekers een Gelukkig Nieuwjaar te wensen. Marketingmanager MSN Nederland, Marc Hoenke: ‘Eyeblaster maakt het publishen van rich media zeer eenvoudig voor portals, vandaar onze keuze.’ Bone. ontwierp de nieuwjaarswens.
Eyeblaster opent vestiging in Nederland
Eyeblaster, internationaal speler op het gebied van rich media technolgie, heeft een kantoor geopend in Nederland voor reclamebureaus,…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu