
Ook de nettowinst steeg: 17 procent naar 145,3 miljoen dollar. Ceo John Wren toonde in een toelichting zijn tevredenheid, maar wilde nog niets loslaten over het vierde kwartaal. Evenals WPP-baas Sir Martin Sorrell sprak hij van de ‘onzekerheid omtrent de uitkomst van de presidentsverkiezingen’.
De organische groei was 8,4 procent in het derde kwartaal. Alleen in Groot-Brittannië en Frankrijk bleef de groei achter, meldt Omnicom (moeder van BBDO< TBWA en DDB). Die trend zou zich daar in het vierde kwartaal doorzetten.
Vacatures
Projectmanager Marketing (32-36 uur)
Save the ChildrenEnterprise Advertising Sales Manager
TaboolaStagiair communicatie en marketing
SterOver de eerste drie kwartalen bekeken was er een nettowinst van 487 miljoen dollar en een groei van het bureau-inkomen van 14 procent naar bijna 7 miljard dollar (Adweek).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu