Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken snijdt in merken

Bierbrouwer Heineken gaat de komende jaren flink snijden in het aantal merken. Net als levensmiddelenbedrijf Unilever wil Heineken daarmee…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bestuursvoorzitter Tony Ruys zei dat gisteren bij de presentatie van de jaarcijfers over 2004. De nettowinst daalde met 33 procent tot 537 miljoen euro, ondanks een stijging van het aantal verkochte hectoliters van 99 tot 113 miljoen.

De lagere winst maakt het noodzakelijk de reclamebestedingen op te schroeven, zei Ruys. Dit jaar trekt hij daar 50 à 60 miljoen euro voor uit. Heineken is in dde Verenigde Staten commercials gestart met Brad Pitt en John Travolta.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in