Overslaan en naar de inhoud gaan

Hyundai creëert 'briljante' ruimteboodschap, 'maar de link naar het merk is dwaas'

In deze moddervette productie schrijven 11 Hyundais een boodschap aan de ruimte in het zand van de woestijn. Dochter aan vader: 'Steph…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een dochter die haar vader mist omdat hij vaak lang van huis is vanwege zijn beroep: astronaut. Dat is het gegeven waar Hyundai het idee van de &;ruimteboodschap&; op baseerde. Elf Hyundais van het type Genesis, schrijven een boodschap in het zand van het opgedroogde meer in de Nevada woestijn, Delamar Dry Lake. En wel op de deinende, meeslepende tonen van een Weense wals.

De productie is groots en overtuigend opgezet, maar de boodschap slaat dood op het moment dat het verhaal aan het merk geknoopt wordt. &;Your stories inspire our innovative thinking&; is er te lezen aan het einde van de indrukwekkende film. Het commentaar van Adweek (Tim Nudd) luidt: &;Het is gewoon dwaas en het had eruit gehaald moeten worden.&;

Hyundai maakt het wat Nudd betreft nog erger met persberichttaal als: &;The stunt required a vehicle with outstanding engine performance, precise handling, a proven powertrain, and excellent driving stability to cope with the rough surface while creating the elaborate message.&;

Bron: Adweek

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in