Overslaan en naar de inhoud gaan

Lay's fans werken met Nielson aan eigen zomerhit

Pepsico introduceert Lay's Crunchfunding.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lay’s Crunchfunding is een online platform dat draait om samenwerken en het delen van enthousiasme. Ofwel, wat kun je voor elkaar krijgen met een paar zakken Lay’s chips en de juiste mensen?

Het eerste project dat inmiddels van start is gegaan, is de creatie van de ‘Lay’s Zomerhit’. ’PepsiCo vraagt Lay’s consumenten om acht weken lang hun muzikale skills of hun muzikaal enthousiasme te tonen via social media. Onder leiding van talent Nielson kiezen of creëren de Lay’s fans de melodie, beat, tekst, muzikanten, vocals en titel van hun eigen zomerhit.

Daan de Waal, Jr. Brand Manager Lay’s: ’In de afgelopen jaren hebben we geleerd dat Lay’s consumenten enthousiast zijn over het merk en graag participeren in creatieve campagnes. Daar bouwen we op voort.&;

De lancering van Lay’s Crunchfunding valt samen met de lancering van onze nieuwe . Ook deze website is ontworpen om de interactie met de Lay’s fans te verhogen. 

Zowel de Lay’s website als het Crunchfunding project zijn ontwikkeld door LikeFriends. OMD is verantwoordelijk voor de mediastrategie. Voor de samenwerking met Nielson tekent influencer marketing bureau Storyboard.

;s Crunchfunding - De Zomerhit (deel 1)

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in